Zamykanie naczynek Warszawa – Klinika Strzałkowski

Cera naczynkowa stanowi problem zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Rumień, popękane naczynka i teleangiektazje, które trudno ukryć nawet pod makijażem, nagłe czerwienienie się – to wszystko powoduje duży dyskomfort u wielu pacjentów. Co warto podkreślić, nieodpowiednia pielęgnacja cery naczynkowej może prowadzić do utrwalenia rumienia i wystąpienia objawów niezwykle trudnego w leczeniu trądziku różowatego.

Tendencja do powstawania naczynek jest uwarunkowana genetycznie („taka uroda skóry”), jednak nasila się pod wpływem działania czynników zewnętrznych – nieodpowiedniej pielęgnacji, ekspozycji na słońce i niekorzystnych warunków pogodowych (zmian temperatury), stresu, silnych emocji, diety itp. Wtedy naczynka zaczynają „pękać”, pojawiają się teleangiektazje, a skóra staje się czerwona i reaktywna.

Zabiegi redukujące rumień w Klinice Medycyny Estetycznej w Warszawie

Zabiegi redukujące rumień i zamykające pajączki to nie tylko kwestia estetyki, ale też zdrowia skóry, dlatego nie warto czekać z ich wykonywaniem do nasilenia objawów. Dr Franciszek Strzałkowski dokona odpowiedniej diagnozy Twojej skóry i zaleci najlepsze zabiegi do niej przeznaczone, mające na celu pobudzenie mikrokrążenia i wzmocnienie skóry, takie jak:

Nasi kosmetolodzy oferują też nieinwazyjne terapie kosmetyczne mające na celu wzmocnienie naczynek, np. DermaQuest oraz Rhonda Allison Rosacea Peel. Możesz też liczyć na profesjonalną poradę, jak pielęgnować skórę w domu, aby zapobiegać nasilaniu objawów cery naczynkowej i cieszyć się jej promiennym, świeżym, gładkim wyglądem.