EASYLIFT® – Lifting Twarzy

Nici liftingujące Warszawa – wyjątkowe efekty!

EasyLift® to innowacyjna metoda minimalnie inwazyjnego liftingu twarzy za pomocą stałych nici z mikrowypustami, które mają zdolność podciągania opadających wraz z wiekiem tkanek. Zabieg EasyLift® nie tylko unosi tkanki, ale też zapobiega ich opadaniu w przyszłości, co przekłada się na odmłodzenie wyglądu o 10 lat. Co istotne, efekty zabiegu EasyLift® utrzymują się ok. 10-12 lat!

Klinika Strzałkowski – bezinwazyjny lifting twarzy!

To właśnie dr Franciszek Strzałkowski wprowadził metodę EasyLift® do Polski, a pacjentki, które poddały się temu zabiegowi są bardzo zadowolone z efektów!

Dlaczego? Zalety EasyLift® to przede wszystkim:

• Brak komplikacji i powikłań pooperacyjnych.
  • Brak narkozy, zabieg robiony w znieczuleniu miejscowym.
  • Krótki czas zabiegu. Nie wymaga specjalnych przygotowań.
  • Krótki okres rekonwalescencji.
  • Najlepszy stosunek ceny do jakości zabiegu – efekty porównywalne są z liftingiem chirurgicznym, przy czym koszt EasyLift® jest prawie 2 razy niższy.
  • Wysoka skuteczność – naciągnięte tkanki utrzymują się na miejscu przez długie lata.
  • Naturalny efekt odmłodzenia – tkanki są podciągane do góry, a nie na boki, zachowana jest pełna mimika.

Zabieg EasyLift® przeznaczony jest dla osób już od 35. roku życia.

Zabieg EasyLift® poprzedzony jest konsultacją lekarską i odpowiednią kwalifikacją pacjenta. Bezinwazyjny lifting twarzy EasyLift® wykonywany jest w sterylnych warunkach, a pacjent zostaje „zabezpieczony” podanym wcześniej antybiotykiem, aby zminimalizować ryzyko infekcji, które towarzyszy każdej procedurze z przerwaniem ciągłości skóry. Zabieg EasyLift® nie wymaga narkozy, przed zabiegiem i ewentualnie w trakcie jego wykonywania lekarz podaje pacjentowi podskórne znieczulenie miejscowe (iniekcyjne).

Dr Franciszek Strzałkowski jest anestezjologiem z wieloletnim doświadczeniem, który dba o to, aby zabieg odbywał się w sposób bezpieczny i w pełni komfortowy dla pacjenta.

Metoda EasyLift® – dlaczego warto? Bezpieczny lifting twarzy i niesamowite efekty!

Co wyróżnia metodę EasyLift® od implantacji nici liftingujących innymi metodami? Przede wszystkim fakt, że są one prowadzone nie tylko pod skórą twarzy, ale też całej czaszki – aż do czubka, gdzie formuje się trzy ukryte pod skórą supełki.

Stosowane w EasyLift® nierozpuszczalne nici z mikrowypustami Spring Thread są wykonane z biozgodnych i bezpiecznych dla człowieka materiałów wykorzystywanych w implantologii od lat: medycznego poliestru i silikonu – nie są one traktowane przez organizm jako ciało obce, nie powodują reakcji alergicznych ani zrostów.

Dzięki cylindrycznej budowie mikrowypustów – pozwalających na uniesienie tkanek – nici liftingujące nie podrażniają skóry i nie wywołują w niej stanów zapalnych, co bywa powikłaniem po implantacji nici z tradycyjnymi, ostrymi haczykami. Nici Spring Thread wprowadzane są pod skórę poprzez punktowe otwory za pomocą długiej i giętkiej igły, która zapewnia niezwykłą precyzję ich implantacji.

Nici liftingujące EasyLift® – efekty zabiegu

Zabieg EasyLift® daje szereg korzyści, do najważniejszych z pewnością zaliczymy:

• Lifting chomików – uniesienie opadających policzków, efekt ich odbudowy i „wypełnienia”.
  • Poprawa owalu, naturalne odmłodzenie wyglądu twarzy o 10 lat!
  • Odmłodzenie okolicy oczu, „otwarcie” spojrzenia, lifting brwi, uniesienie opadających powiek.
  • Odmłodzenie szyi, lifting podbródka.
  • Redukcja zmarszczek, redukcja bruzd nosowo-wargowych i redukcja bruzd marionetkowych.
  • Poprawa napięcia skóry.
  • Likwidacja wczesnych objawów starzenia występujących u pacjentów od 35. roku życia, jak i likwidacja mocno zaawansowanych objawów starzenia – dzięki specjalnym mikrowypustom, nici Spring Thread mają zdolność podciągania nawet mocno opadającej skóry u osób w wieku do 75 lat.

Easylift® jest metodą jednorazową, ale dla wydłużenia uzyskanych nią efetów w ciągu 10 lat po implantacji nitek wykonuje się trzykrotnie tzw. zabieg retencyjny (po raz pierwszy po ok. 3 latach), którego celem jest poprawa napięcia nitek przez ich podciągnięcie – jest to integralna część tego zabiegu. To zapewnia trwały efekt uniesienia skóry utrzymujący się nawet do 10-12 lat. Po upływie 10-12 lat nitek się nie wyciąga, bo spowodowałoby to nagłe opadnięcie tkanek (można to zrobić jedynie w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku nowotworu ślinianki). Można natomiast dołożyć klasyczną metodą kilka nowych nitek, tak aby wzmocnić efekt liftingu.

• Najczęstszym zastosowaniem zabiegu jest uniesienie tzw. chomiczków, a więc opadających wraz z wiekiem policzków. Problem ten zaczyna się pojawiać już po 35-40. roku życia.
  • EasyLift® jest też praktycznie jedyną skuteczną metodą liftingu policzków nadmiernie rozciągniętych i przez to nieestetycznie „zwisających” wskutek nadmiernego stosowania wypełniaczy kwasu hialuronowego w tym miejscu.
  • U pacjentów po 50-60. roku życia zabieg wykonuje się nie tylko na okolicę chomiczków, ale też na okolicę żuchwy oraz szyję, co daje spektakularny efekt odmłodzenia całego owalu.
  • Bardzo chętnie korzystają z niego panowie, którzy cenią sobie jego skuteczność i małą inwazyjność oraz długo utrzymujące się efekty.

Zabieg ten, tak jak wszystkie zabiegi medycyny estetycznej, jest przeznaczony dla osób zdrowych, choć takie choroby, jak np. cukrzyca, nie dyskwalifikują pacjenta, który musi jednak przed zabiegiem wykonać serię badań celem kontroli stanu zdrowia. Typowe przeciwwskazania do zabiegu to:

• Ciąża i karmienie piersią
  • Stany zapalne skóry (opryszczka)
  • Choroby nowotworowe
  • Słonność do powstawania blizn przerostowych

Zabieg trwa ok. 2-3 godzin.

Easylift® jest minimalnie inwzyjną techniką liftingu. Po zabiegu przez pierwsze dni odczuwalna jest tkliwość, może pojawić się też obrzęk. Największa bolesność zwykle dotyczy pierwszych godzin po zabiegu (pierwszej nocy) – można ją złagodzić, stosując leki przeciwbólowe.

• Wszystkie objawy powinny ustąpić do 10 dni. W czasie tym można stosować kremy przyspieszające gojenie się skóry oraz ustępowanie obrzęków i ewentualnych siniaków.
  • Należy też dbać odpowiednio o higienę skóry (w miejscach wkłuć, poprzez które była wprowadzana nitka), żeby nie doszło do infekcji.
  • Zarówno przed zabiegiem, jak i po nim – przez kilka dni – zalecamy stosowanie antybiotyków zaleconych przez lekarza.

Marzysz o takich efektach?

Wybierz termin i zarezerwuj wizytę u naszych specjalistów